به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر، ستاد سازماندهی برنامه فرهنگی شهرستان با حضور حجت السلام "طالبیان" امام جمعه اشکذر، "شاه حسینی" فرماندار، "ملکی" دادستان شهرستان و سایر اعضا در محل فرماندهی اشکذر برگزار گردید.

 

در این جلسه ابتدا شاه حسینی فرماندار اشکذر با اشاره به اهمیت موضوع مناسبت های فرهنگی و نگاه دقیق بزرگان دینی به آنها از جمله شهید مطهری و نوشتن مطالب و تحریفات عاشورا و توصیه های مرجعیت در قبل از انقلاب در خصوص حرمت قمه زدن اشاره و با طرح نظرات امام عظیم الشان و رهبر معظم انقلاب  در خصوص پرهیز از خرافه و صیانت از روش های اصیل سنتی و آموزش مداحان و هیات های مذهبی تاکید نمود .

 

در ادامه این جلسه حجت السلام "پورقیومی" رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به فعالیت های انجام شده در شهرستان اشکذر به برگزاری جلسات آموزشی هیات مذهبی و رصد مستمرآنها اشاره کرد و اعزام روحانیون به مناطق مختلف شهرستان را ازمهم ترین اقدامات این اداره دانست .

 

در ادامه این جلسه حجه السلام و المسلمین طالبیان امام جمعه اشکذر با اشاره به اهمیت ساماندهی نشریات فرهنگی بر انجام کار فرهنگی و تبلیغی دقیق و توجه به نظرات مراجع و روایات اهل بیت در اجرای برنامه های مذهبی و مناسبت ها تاکید نمود.