به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر مراسم تکریم و معارفه  شهردار خضرآباد  پنج شنبه 1 مرداد ماه با حضور  "خادمی" مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری ، فرماندار ، معاون و مسئولین شهرستان اشکذر ،امام جمعه ،بخشدار و اعضای شورای شهر خضرآباد در محل سالن اجتماعات بخشداری این شهر برگزار شد.

 

"محمد علی شاه حسینی" فرماندار شهرستان اشکذر ،در ابتدای این جلسه  به خدمات خوب دولت تدبیر و امید اشاره و از تأمین اعتبار و شروع عملیات انتقال آب در بخش خضرآباد یاد کرد  وگفت :باتوجه به اینکه دولت از نظر مالی محدویت هایی دارد، اعتبار 50 میلیارد ریالی  برای انتقال آب شرب به روستا های این بخش در نظر گرفته شده است. 

 

وی در ادامه به ظرفیت ها و پتانسیل های  بسیار خوب شهر های کوچک و محروم  اشاره کرد و خاطرنشان کرد:کارها باید با محوریت هم دلی ،هم زبانی ،عادلانه و همراه با نقدمنصفانه باشد.

 

فرماندار اشکذر در ادامه سخنان خود ضمن تشکر از زحمات 80 ماه "محسن خلیلی "شهردار پیشین از شهردار جدید خواست تا پاسخگوی به سؤالات مردم را محوریت کار خود قرار دهد و توجه ویژه ای به زیباسازی شهرو جذب گردشگر داشته باشد .

 

بالاترین مقام اجرای شهرستان  در پایان ازحمایت ها و همراهی های مسئولین در استان تشکر و خاطر نشان کرد :قطعا این همراهی  نقش مهمی در رسیدن به اهداف  مدیران در شهرستانها و بخش ها ایفا میکند.

 

"حجت السلام والمسلمین غالبی" امام جمعه خضرآباد در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات شهردار پیشین ،خاطر نشان کرد : اگر در کارها تعاون، وحدت وهمکاری وجود داشته باشد قطعا بانتیجه ای بهترو عالی تری روبرو خواهیم شد. وی در ادامه سخنان خود بر وفای به عهد ،همت بلند و پرهیز از تنگ نظری تاکید کرد.

 

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری در ادامه این مراسم به توجه  بسیار خوب دولت  به شهرهای کوچک اشاره کرد و گفت  دولت نظر و نظارت خوبی به  شهرداری دارد. وی در ادامه به پتانسیل های  گرد شگری و ییلاقی  شهر خضرآباد اشاره گرد و افزود: با یک برنامه ریزی مناسب میتوانیم شهر خضرآباد را به عنوان یک محل تفریحی و گردشگری قرار دهیم.

 

گفتنی  است شهردار پیشین خضرآباد به عنوان معاون دانشگاه پیام نور استان منصوب شده است.