مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، نشستی به منظور بررسی مسائل و مشکلات شهرک صنعتی فولاد، با حضور "عظیمی" مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان، فرماندار اشکذر، بخشدار خضرآباد و تنی چند از صنعتگران شهرستان، در محل فرمانداری اشکذر برگزار شد.

در ابتدای این نشست "عظیمی "با بیان اینکه شهرکهای صنعتی شهرستان اشکذر از بزرگترین شهرکهای صنعتی استان یزد محسوب میشود خواستار همکاری بیشتر شهرستان در راستای ساماندهی و تکمیل پروژه های ناتمام شهرک ها شد.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون مبلغ 61،120،520،755  ریال برای زیرساخت 23 پروژه در شهرک صنعتی فولاد هزینه شده است. عظیمی در این نشست اضافه کرد: با توجه به اینکه شهرک های صنعتی میتواند از محل ارزش افزوده درآمد خوبی برای شهرستان داشته باشد، از آمادگی این شرکت برای سرمایه گذاری در این شهرستان خبر داد. وی هدف از این جلسه را مدیریت فضای ایمنی  واطفای حریق در شهرک صنعتی فولاد دانست. 


فرماندار اشکذر در این نشست ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، اضافه کرد: بر خود فرض و لازم میدانیم که از صنعت و تولید حمایت کنیم و سیاست گذاری شهرستان در همین راستا بوده است. 

وی تصریح کرد: اگر واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی فولاد همکاری لازم را با شهرستان داشته باشند، میتوانیم پروژه های ناتمام شهرک صنعتی فولاد را تکمیل کنیم. 

بالاترین مقام اجرایی شهرستان در این نشست خاطر نشان کرد: همانگونه که توجه خاصی به تولید و صنعت داریم، به مسائل زیست محیطی واحدهای صنعتی باید توجه ویژه ای داشته باشیم تا سلامت شهروندان به خطر نیفتد و ذهنیت منفی برای مردم ایجاد نشود. فرماندار اشکذر در پایان این نشست از آمادگی این فرمانداری جهت تکمیل پروژه های ناتمام در شهرک صنعتی فولاد خبر داد.