معاون فرماندار اشکذر؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ به مناسبت سالروز صدور فرمان مقام معظم رهبری به‌منظور مبارزه با پدیده شوم قاچاق ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با حضور دستگاه‌های فرهنگی شهرستان اشکذر تشکیل جلسه داد.

 

معاون فرماندار اشکذر در این جلسه به صدور فرمان تاریخی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: عده‌ای سودجو با کسب درآمدهای کلان و کاذب و نامشروع در حال از بین بردن تولید و اشتغال جامعه هستند که این موضوع خسارت‌های جبران‌ناپذیری در حوزه‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی به دنبال خواهد داشت.

 

"علیرضا ابوالحسنی"با تأکید بر اهمیت و لزوم اطلاع‌رسانی پیرامون تقبیح کالای قاچاق افزود: اقدامات مؤثر فرهنگی و آگاهی بخشی می‌بایست با برخوردهای قضایی توأمان گردد و مسئولین دولت تدبیر و امید در شهرستان اشکذر آمادگی دارند تا با ارتقای سطح آگاهی آحاد مردم شرایط را برای حمایت از تولید داخلی باهدف افزایش رونق‌بخش تولید فراهم نماید.

 

معاون فرماندار اشکذر توجیه جامعه هدف به‌خصوص بزرگان و ریش‌سفیدان جامعه را در پیشبرد این هدف مؤثر برشمرد و با تقدیر از دستگاه‌های امنیتی و انتظامی برای برخورد با متخلفان اظهار داشت: با رصد دقیق گسترش تبلیغات محیطی کالاهای قاچاق ممانعت و شرایط را برای عرضه‌کنندگان این کالاها سخت نمایید.

 

وی بابیان اینکه کالای مواد غذایی قاچاق می‌تواند بیمارهایی نیز به دنبال داشته باشند از آحاد مردم شهرستان خواست تا با مصرف کالاهای ایرانی زمینه را برای شکل‌گیری اقتصاد و اشتغال پایدار در جامعه فراهم نمایند.