فرماندار اشکذر تأکید کرد؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ یک‌شنبه 28 آبان ماه "محمدعلی شاه‌حسینی" فرماندار اشکذر طی نشستی با"سيد محمد امامی"مدیر صندوق کارآفرینی امید استان یزد ضمن تقدیر از عملکرد مطلوب و خدمات و تعامل صندوق کارآفرینی شهرستان با فرمانداری اشکذر برای جلب رضایت مردم اظهار داشت: صندوق کارآفرینی تسهیلات خوبی درزمینهٔ اشتغال به افراد واجد شرایط به‌ویژه ازدواج در شهرستان پرداخت کرده است.

 

شاه‌حسینی ضمن تأکید بر تسریع درروند پرداخت تسهیلات برای واحدهای تولیدی کوچک در شهرستان اشکذر افزود: صندوق کارآفرینی امید می‌تواند با پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی کوچک و زودبازده ضمن مشارکت با آن‌ها زمینه اشتغال‌زایی پایدار را در سال اقتصاد مقاومتی برای شهروندان فراهم آورد.

 

وی با اشاره به اهمیت ضرورت برند سازی و تأکید بر ایجاد اشتغال به‌ویژه برای جوانان وزنان سرپرست خانوار؛ از آمادگی شهرستان اشکذر برای بازدید مدیرعامل صندوق کارآفرینی از طرح‌های توسعه‌ای و انعقاد تفاهم‌نامه با این صندوق به‌منظور سرمایه‌گذاری درزمینهٔ واحدهای دانش‌بنیان خبر داد.

 

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان یزد نیز در صحبت‌های خود تعامل سازنده با سایر دستگاه‌ها را لازمه حرکت و پویایی مجموعه تحت امر خود دانست و تسریع کرد: درصددیم تا با پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه برای افراد معرفی‌شده به‌ویژه خانواده‌های کم‌درآمد دین خود را به جامعه ایفا نماییم.

 

امامی از پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه بالای یک میلیارد برای چند طرح در شهرستان اشکذر خبر داد و ابراز امیدواری کرد با افزایش بودجه و همراهی مردم در بازپرداخت وام‌های دریافتی امکان پرداخت تسهیلات برای افراد بیشتری فراهم گردد.