فرماندار اشکذر:

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ "محمدعلی شاه‌حسینی" در نشست تبیین قانون حمایت از اشتغال روستاییان با اشاره به نام‌گذاری سال‌های اخیر توسط مقام معظم رهبری به مقوله‌های مختلف اقتصادی، اظهار داشت: این نام‌گذاری‌ها علیرغم موضوعات مهم سیاسی و اجتماعی نشان از ضرورت، اهمیت و نیاز کشور به این مهم دارد.

 

فرماندار اشکذر از مؤلفه‌های مهم اقتصادی را مقوله اشتغال دانست و افزود: دولت تدبیر و امید با جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی به‌ویژه پس از برجام، زمینه افزایش توسعه و اشتغال را فراهم نموده که این مهم با تزریق تسهیلات به روستاها در حال تکمیل شدن است.

 

وی افزود: اگرچه خشک‌سالی‌های پی‌درپی زمینه فعالیت در بخش کشاورزی برخی از روستاها را محدود کرده است ولی دولت تدبیر و امید با پرداخت تسهیلات مناسب با بازپرداخت بلندمدت و کارمزد کم، شرایطی فراهم نموده تا ضمن شکوفا شدن سایر پتانسیل‌های روستاها محرکه‌ای مؤثر برای رونق افزون‌تر این مناطق محسوب شود.

 

شاه‌حسینی اجرا و کمک به اشتغال روستایی را برای رشد و پیشرفت این مناطق مؤثر و تأثیرگذار دانست و یادآور شد: هدف از اجرای این طرح افزایش اشتغال در روستاهاست که باید ضمن بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود شرایط برای فعالیت بیشتر اشتغال‌های خرد فراهم گردد.

 

فرماندار اشکذر در بخش دیگر صحبت‌های خود محرکه دیگر برای توسعه روستاها را فراهم نمودن زیرساخت‌ها و بسترهای لازم در عین حمایت از سرمایه‌گذاران دانست و خاطرنشان کرد: در این راستا می‌طلبد شوراها و دهیاران با تشویق، جلب و جذب سرمایه‌گذاران اقدامات مؤثری در این خصوص داشته باشند.