باهدف توسعه بیشتر؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ در راستای استفاده بیشتر از حوزه حمل‌ونقل ریلی و توسعه ایستگاه راه‌آهن فرماندار اشکذر به‌اتفاق مدیرکل راه‌آهن استان از نزدیک در جریان روند اجرای دوخطه کردن محور بافق زرین‌شهر و احداث پل مسیر اشکذرچرخاب قرار گرفتند.

 

فرماندار اشکذر در جریان این بازدید گسترش حوزه حمل‌ونقل ریلی و صنعت گردشگری را از محرکه‌های اقتصاد مقاومتی برشمرد و اظهار داشت: در نظر داریم با فراهم نمودن شرایط و زیرساخت‌های مناسب در شهرستان زمینه را برای رونق بیشتر فعالین اقتصادی و رفاه شهروندان محیا کنیم.

 

" محمدعلی شاه‌حسینی" اقدامات انجام‌شده ازجمله تعریض، آسفالت و ساماندهی بلوار دانشگاه به‌عنوان مسیر ایستگاه راه‌آهن شهرستان و نیز ایجاد پل با عرض مناسب در جاده اشکذرچرخاب را در همین راستا دانست و ابراز امیدواری کرد با همکاری مجموعه شهرستان و راه‌آهن استان این پروژه‌ها هرچه سریع‌تر به پایان برسد.

 

مدیرکل راه‌آهن استان نیز در صحبت‌های خود بابیان این‌که راه‌آهن مزایایی همچون ایمنی‌ و ظرفیت‌ بالا، آلودگی‌ اندک و مصرف کم‌ انرژی ‌ به‌ سایر وسایل حمل‌ونقل رادار است افزود: خطوط ریلی استان یزد به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مسیرهای ریلی کشور در مسیر شمال به جنوب محسوب می‌شود که با دوخطه شدن این مسیر می‌تواند نقش مؤثرتری در جابجایی مسافر و گردشگران و نیز حمل‌ونقل کالا داشته باشد.

 

 "سید مصطفی داودی " کمک به توسعه و پیشرفت استان را از اولویت‌های مجموعه تحت امر خود برشمرد و افزود: در نظر داریم با حصار کشی و افزایش درجه ایستگاه راه‌آهن اشکذر و نیز تخصیص اعتبار جهت تکمیل پل قطار مسیر اشکذر چرخاب شرایط را برای رفاه بیشتر شهروندان فراهم آوریم.