باهدف نظارت بر خدمت‌رسانی مطلوب؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ باهدف نظارت و ارزیابی بر خدمت‌رسانی مطلوب، فرماندار اشکذر به‌اتفاق شهردار این شهر ضمن دیدار با رئیس و کارکنان تأمین اجتماعی شهرستان از عملکرد مطلوب آن‌ها تقدیر کرد.

 

فرماندار اشکذر در این دیدار مردم‌داری، قانون مداری، حفظ و استیفای حقوق سازمانی در عین پاسخ‌گویی به بیمه‌شدگان را از ویژگی‌های بارز مجموعه تأمین اجتماعی شهرستان برشمرد و افزود: قطعاً انجام خدمت شایسته همراه با نیت صادق و خالص پاداش بزرگ حق‌تعالی را به دنبال دارد.

 

این مقام مسئول رضایت بالای مردمی از تأمین اجتماعی شهرستان را نشانه عملکرد مطلوب این سازمان دانست و از آمادگی مجموعه فرمانداری جهت یاری و برطرف کردن موانع پیش رو به‌منظور ارتقاء کیفی و کمی خدمات به مردم خبر داد.

 

رئیس شعبه تأمین اجتماعی شهرستان اشکذر نیز جلب رضایت مردم و توجه به ارباب‌رجوع را بالاترین هدف در مجموعه تحت امر خود دانست و گفت: کسب رتبه چهارم درآمد و رشد جمعیت بیمه‌شده نسبت به سال گذشته گواه این مطلب است.

 

"محمدرضا روحی پناه " بابیان این‌که در شعبه اشکذر می‌بایست به بیش از 54 هزار نفر بیمه‌شده اصلی و تابعی خدمت‌رسانی کرد اظهار داشت: بالغ‌بر 17 هزار و 500 نفر دارای بیمه‌شده‌ی اصلی هستند که از این تعداد 15 هزار نفر کارگری و مابقی دارای مشاغل آزاد و اختیاری می‌باشند.