به‌منظور ارائه خدمات مطلوب‌تر؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ پیش از ظهر دوشنبه و به‌منظور برنامه‌ریزی مناسب برای استقبال از مسافران در روزهای پایانی سال ستاد تسهیلات نوروزی و خدمات سفر شهرستان اشکذر تشکیل شد.

 

فرماندار اشکذر در این جلسه ضمن اشاره به استقبال کم‌نظیر مسافران نوروزی در سال‌های گذشته از جاذبه‌های گردشگری و ابنیه‌های تاریخی این شهرستان گفت: اشکذر به‌عنوان نزدیک‌ترین شهرستان به مرکز استان است و این موضوع می‌تواند مزیت‌های فراوانی را برای مراکز خدمات رسان داشته باشد که باید در این راستا دقت نظر خاص صورت گیرد.

 

"محمدعلی شاه‌حسینی " بر نظارت و کنترل مستمر اماکن خدماتی و اقامتی بین‌راهی ازلحاظ کیفیت ارائه خدمات و بهداشت تأکید کرد و اظهار داشت: در تعطیلات نوروز 96 مهم‌ترین هدف بهره‌گیری از ظرفیت تمامی نقاط شهرستان است که برنامه‌ریزی در این خصوص در حال انجام است.

 

وی بابیان اینکه قصد داریم گردشگران و مسافران نوروزی را از مسیر رستاق به سمت شهر اشکذر هدایت کنیم تصریح کرد: در همین راستا و به‌منظور بهره‌مندی از نیروهای بومی در نظر داریم تا از ظرفیت و توانمندی شرکت‌های تعاونی، شوراها و دهیاری‌ها نهایت بهره و استفاده را داشته باشیم.

 

رئیس ستاد تسهیلات شهرستان اشکذر در بخش دیگر صحبت‌های خود به‌ضرورت توجه به مقوله تنظیم بازار و نظارت بر قیمت، کیفیت و نحوه توزیع اجناس در بازار به‌ویژه در زمان برپایی نمایشگاه تأکید کرد.

 

در پایان این جلسه مسئولین کمیته‌های مختلف ستاد تسهیلات نوروزی معرفی و بر هماهنگی برنامه‌ها با مسئولین این کمیته‌ها تأکید شد.