در دیدار با روحانیون:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ صبح امروز و به مناسبت شهادت امام علی النقی الهادی علیه‌السلام  فرماندار اشکذر با تنی چند از روحانیون شهرستان در دفتر امام‌جمعه اشکذر دیدار کرد.

 

فرماندار اشکذر در این نشست به نقش و جایگاه والای روحانیون در کشور اشاره کرد و افزود: علما در ادوار مختلف تاریخ محل رجوع و مورد اعتماد مردم بوده و همواره به‌عنوان پل ارتباطی فی‌مابین مردم و مسئولان در طرح مسائل و حل آن‌ها ایفای نقش کرده‌اند.

 

"محمدعلی شاه‌حسینی " تأثیرگذاری علما در جامعه به‌خصوص در حوزه فرهنگ را بااهمیت برشمرد و تصریح کرد: پیشینه فرهنگی این شهرستان درزمینه های فرهنگی و دینی ایجاب می‌کند تلاش مضاعفی در همه زمینه‌ها علی‌الخصوص مسائل فرهنگی صورت پذیرد.

 

فرماندار در این دیدار با ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام‌شده در شهرستان اشکذر توسط کارگزاران دولت تدبیر و امید طی دو سال گذشته گفت: علا رغم مشکلات مالی و اقتصادی، دولت یازدهم اقدامات قابل قبولی درزمینه های عمرانی، آموزشی، بهداشتی و زیر بنایی در سطح شهرستان انجام داده است.

 

شاه‌حسینی افزود: دولت در تلاش است با جدیت بیشتر مشکلات و معضلات اجتماعی و ناهنجاری‌های موجود را رفع نماید و این امر جزء با ارتقاء فرهنگ میسر نیست.

 

در ادامه روحانیون نیز ضمن تقدیر از خدمات انجام‌شده نقطه نظرات و راهکارهای خود باهدف توسعه و پیشرفت بیشتر در شهرستان را بیان کردند.