با پایان طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ صبحانه کاری هجدهمین روز از فروردین نودوپنج فرماندار اشکذر همراه با دیدار صمیمی و تقدیر از رئیس و کارکنان جمعیت هلال‌احمر شهرستان به‌واسطه ارائه خدمات مطلوب در طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی انجام گرفت.

 "محمدعلی شاه‌حسینی" ایثار، شجاعت و خدمات بی‌منت را از شاخصه‌های بارز جمعیت هلال‌احمر عنوان کرد و خطاب به حضار اظهار داشت: دلسوزی و پشتکار و نیز حضور همیشگی شما درصحنه‌های عملیاتی و روبه‌رو شدن با شرایط سخت قابل‌تحسین و ستودنی است.

 

وی در ادامه صحبت‌های خود که با حضور مقامات استانی جمعیت هلال‌احمر نیز همراه بود، خواستار آموزش و تقویت نیروی‌های امدادی بیشتر در سطح شهرستان شد و افزود: تلاش برای نجات جان انسان‌ها و کمک به هم نوعان از ارزش معنوی و جایگاه والایی در نزد خدای متعال برخوردار است و این کار در جامعه ماندگار و اثربخش خواهد بود.

 

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان اشکذر نیز در صحبت‌های خود با ارائه گزارش عملکرد از اقدامات نوروزی، روحیه جهادی و انجام کارهای فرهنگی را در بین کارکنان و اعضای مجموعه تحت امر خود مثبت ارزیابی کرد و گفت: به‌طورقطع هدف از تلاش و همکاری کارکنان هلال‌احمر در شهرستان تنها جلب رضایت خداوند و انجام خدمت‌رسانی مفید و مؤثر برای هم‌وطنان و همشهریان است.

 

"اعظم شهرستانی " افزود: هلال‌احمر شهرستان نیز با برنامه‌های متنوع فرهنگی تلاش‌های خود را در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در سال جدید آغاز نموده است.