فرماندار اشکذر در جلسه کارشناسان فرمانداری عنوان کرد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ اولین جلسه تبادل‌نظر و مشورتی کارشناسان فرمانداری به ریاست فرماندار اشکذر برگزار شد.

 

فرماندار اشکذر در این جلسه به نام‌گذاری سال جدید تحت عنوان "اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل" اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبري براي چندمين سال متوالي از شعار اقتصادي و توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتي براي نام‌گذاری سال استفاده كردند كه اين نشان از اهميت اين موضوع در اقتصاد كشور دارد.

 

"محمدعلی شاه‌حسینی" تصریح کرد: ریاست محترم جمهور و دیگر کارگزاران دولت تدبیر و امید نیز به‌کرات بر اهمیت این موضوع تأکید و کمیته‌های مربوطه در این خصوص در استان و بالا طبع آن شهرستان به‌منظور رونق کسب‌وکار و اشتغال در حال تشکیل می‌باشد.

 

عالی‌ترین مقام اجرایی شهرستان اشکذر نقش این کمیته‌ها در کشاورزی، اشتغال، و کارهای عمرانی را مفید ارزیابی کرد و گفت: فعالیت‌های عمرانی و کشاورزی در سطح شهرستان می‌بایست با تأکید بیشتر بر آموزش و به‌صورت دانش‌بنیان انجام گیرد تا نتایج مؤثری برای جامعه دربر داشته باشد.

 

فرماندار اشکذر بابیان این‌که دولت یازدهم با برنامه‌ریزی منظم بر مبنای منویات مقام معظم رهبری سعی در کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری در تولید دارد افزود: این موضوع در شهرستان اشکذر با تلاش و جدیت هرچه تمام در حال انجام است.

 

کارشناسان فرمانداری نیز با ارائه نقطه نظرات و راهکارهای عملیاتی در جهت پویایی بیشتر در شهرستان مطالبی را مطرح و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شد.