امام‌جمعه اشکذر عنوان کرد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ " محمدرضا طالبیان" امام‌جمعه اشکذر روز دوشنبه در آیین نواختن زنگ امربه‌معروف و نهی از منکر به مناسبت فرارسیدن دهه اول ماه محرم در دبیرستان دخترانه رضوانی اشکذر یکی از نشانه‌های مؤمن واقعی را توجه و احساس مسئولیت در انجام فرضیه امربه‌معروف و نهی از منکر عنوان کرد و گفت: امر کردن اهل ایمان به کارهای نیک و نهی کردن و بازداشتن آن از حرام یک تکلیف دینی است که وظیفه هر انسان مؤمن است.

 

حجت‌الاسلام طالبیان اقامه نماز، پرداخت زکات و امربه‌معروف و نهی از منکر را سه رکن مهم در حکومت دینی برشمرد و خواستار دقت نظر بیشتر مسئولین در حسن انجام این دستورات آسمانی شد.

 

امام‌جمعه اشکذر با اشاره به اهداف قیام سیدالشهدا و تحمل رنج و سختی‌های فراوان این امام همام در آگاه ساختن مردم خطاب به عزاداران حسینی اظهار داشت: فلسفه و نقش امربه‌معروف و نهی از منکر در قیام عاشورا می‌بایست بیش‌ازپیش برای مردم تبیین گردد.

 

"حسن جعفری نسب "دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر شهرستان اشکذر نیز در صحبت‌های خود بر ضرورت توجه به فرضیین امربه‌معروف و نهی از منکر تأکید کرد و انجام این واجب الهی به‌ویژه در ماه‌های محرم و صفر را خواستار شد.