فرماندار اشکذر عنوان کرد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، با حضور " هادی  هادی نسب" فرماندار و "حجت الاسلام محمدرضا طالبیان" امام جمعه اشکذر نشست هم اندیشی روحانیون شهرستان در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد.

 

فرماندار اشکذر ضمن اعلام آمادگی در خصوص دریافت نقطه و نظرات و پیشنهادات روحانیون در رابطه با مسائل کلان شهرستان، گفت: انتظار می رود چنین نشست های تخصصی که می تواند همواره در جهت پیشبرد مسائل و مشکلات موثر باشد با محوریت سازمان تبلیغات شهرستان به صورت منظم برگزار شود.

 

هادی هادی نسب به موضوع ساماندهی اتباع بیگانه مطرح شده توسط یکی از روحانیون شهرستان اشاره و اظهار داشت: در سطح کشور سیاست گذاری خاصی در حوزه اتباع وجود دارد که در سطح شهرستان تلاش شده تا بر مبنای همان سیاست های کلان آماری از حضور اتباع را برای  برنامه ریزی و تصمیم گیری در این حوزه جمع آوری کنیم.

 

وی در خصوص اجرای مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا در شهرستان عنوان کرد: تمام مصوبات شهرستان بر مبنای تصمیمات ستاد ملی و استانی مقابله با ویروس کرونا است که بعضا تصمیماتی نیز با توجه به شرایط موجود در شهرستان اتخاذ شده و هدف اصلی حفظ سلامت مردم در مناطق مختلف بوده است.

 

توجه به نکات بهداشتی و رعایت پروتکل های بهداشتی در برگزاری نماز عید سعید فطر و موضوع جمع آوری زکات فطره در روز عید با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) از جمله موضوعات دیگر این نشست بود که پیرامون آن بحث و تبادل نظر شد.