منتخب مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، منتخب مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان اشکذر با بیان اینکه وظیفه نمایندگان مجلس قانون گذاری و نظارت بر اجرای قانون است، گفت: این موضوع امروز در کشور کمتر مورد مطالبه قرار گرفته و مردم بسیاری از مسائل و مشکلات خود را که باید در دستگاه های اجرایی پیگیری نمایند از نمایندگان مجلس مطالبه می کنند.

 

دکتر محمد صالح جوکار افزود: مردم نسبت به مسائل و مشکلات فعلی کشور دغدغه مند هستند و انتظار دارند تا با آغاز به کار مجلس جدید این دغدغه ها که مطالبه به حق آنها نیز به شمار می رود مرتفع گردد.

 

منتخب مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر چه مردم نسبت به شرایط موجود کشور ناراضی هستند ولی در میدان عمل بوده و اخیرا در تولید کارگاه های ماسک در مقابله با ویروس کرونا و اجرای طرح مواسات و رزمایش مومنانه این را به خوبی نشان دادند و مسئولان باید خدمت به چنین مردمی را برای خود افتخار بدانند.

 

دکتر جوکار وظیفه مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان اشکذر را اجرای هر چه بهتر سیاست های دولت و نظام عنوان کرد و خاطر نشان کرد: آنچه به عنوان خادم مردم از شما مدیران انتظار دارم این است که جدای از سلایق سیاسی تمام تلاش و همت خود را در جهت خدمت به مردم به کار گرفته تا انشالله در پایان دوران خدمت خود شاهد ارتقا وضعیت شهرستان در حوزه های مختلف باشیم.

 

وی با بیان اینکه با تعامل و همکاری مدیران می توان مسیر توسعه و پیشرفت شهرستان را سریع تر طی نمود، بر لزوم استفاده مناسب از ظرفیت و توانمندی های بالقوه شهرستان تاکید کرد.

 

منتخب مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بعضا نواقصی در اجرای قوانین دستگاه های اجرایی وجود دارد که ضرورت دارد ماده قانونی را به صورت مکتوب ارائه کنید تا بتوان نسبت به پیگیری موضوع و اصلاح قانون در سطح کشور اقدام کرد.

 

دکتر محمد صالح جوکار با بیان اینکه شهرستانی یکپارچه و متحد می تواند مسیر رشد و توسعه را بهتر طی کند، بر تعامل و همکاری متقابل مسئولان و مردم در جهت رشد و تعالی شهرستان در حوزه های مختلف تاکید کرد.