فرماندار اشکذر عنوان کرد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، جلسه هماهنگی مشارکت نهادهای حمایتی و خیری شهرستان اشکذر به ریاست "هادی نسب" فرماندار و با حضور ائمه جمعه اشکذر، رستاق و خضرآباد و سایر اعضا در سالن کوثر فرمانداری برگزار شد.

 

فرماندار اشکذر هدف از تشکیل این جلسه را رسیدگی به وضع معیشتی اقشار مستضعف و آسیب دیده به دلیل شیوع ویروس کرونا در شهرستان عنوان کرد و گفت: کمک به نیازمندان و فقرا جزء اولویت‌های اساسی است و باید از فرصت ماه رمضان برای کمک به محرومین و نیازمندان شهرستان استفاده کرد.

 

هادی هادی نسب اظهار داشت: تعامل و هماهنگی های‌ لازم بین ادارات بهزیستی، کمیته امداد، ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و هم چنین موسسات خیریه وابسته باید مدیریت شود تا از هر گونه موازی کاری که ممکن است منجر به عدم شناسایی دقیق نیازمندان شود، خودداری گردد.

 

وی تاکید کرد: ضروریست کمیته ای به منظور نظارت دقیق بر توزیع بسته های معیشتی و حمایتی تشکیل و بر روند اعطای این کمک ها به نیازمندان شهرستان نظارت لازم صورت گیرد.

 

فرماندار اشکذر با بیان اینکه امروز خیران شهرستان در امورات خیری و کمک به هم نوع، دستی به خیر دارند افزود: خوشبختانه و با زنده نگه داشتن نقش احسان  و نیکوکاری بسیاری از مشکلات نیازمندان شهرستان با حفظ شان و منزلت آنها برطرف شده است.

 

هادی نسب به اجرای طرح کمک مومنانه با همکاری دستگاه های شهرستان از جمله سپاه، بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره) و موسسات خیری شهرستان در قالب های فعالیت های محله محور اشاره و تاکید کرد: شورای مشارکت های مردمی که از معتمدین محلی تشکیل شده یکی از بسترهای مناسب برای جمع آوری این کمک ها می باشد که باید در مدت زمان باقیمانده تا ماه مبارک رمضان فعالیت خود را در این زمینه آغاز نماید.