معاون فرماندار اشکذر عنوان کرد؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ "علیرضا ابوالحسنی"معاون فرماندار اشکذر در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان دسترسي عادلانه به خدمات سلامت را حق طبیعی شهروندان برشمرد و افزود: در دولت تدبیر و امید اقدامات خوبی درزمینهٔ کیفیت خدمات بهداشتی انجام‌گرفته است که می‌بایست با بهره‌گیری از ظرفیت‌های بخش خصوصی ارتقا یابد.

 

معاون فرماندار اشکذر در خصوص وضعیت بحرانی آب نیز گفت: باید با فرهنگ‌سازی، ارتقای سطح آگاهی عمومی و آموزش شیوه‌های صحیح مصرف به‌ویژه در مناطق کم آب وضعیت موجود را اداره کرد.

 

وی به آلودگی‌های زیست‌محیطی در منطقه نیز اشاره کرد و اظهار داشت: داشتن محیط زیستی سالم جز با مشارکت سازمان‌ها و همکاری مستمر مردم میسر نیست و این امر مستلزم داشتن برنامه‌ریزی، نظارت و پایش منظم است.

 

رییس مرکز بهداشت شهرستان اشکذر نیز در صحبت‌های خود با اشاره به اینکه تفاهم‌نامه‌ای بین وزیر بهداشت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و استاندار یزد در خصوص ساخت و تکمیل پروژه‌های درمانی استان صورت گرفته، اعلام نمود: پروژه‌های در اولویت شهرستان تکمیل ساختمان مرکز شبانه‌روزی اشکذر و مرکز درمانی رضوانشهر است که امید است در طول یک‌ساله آینده این دو پروژه تکمیل شود.