فرماندار اشکذر خبر داد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ با حضور فرماندار اشکذر و معاونت فنی و زیربنایی راه‌آهن و باهدف تأمین نیازمندی‌های شهرستان اشکذر در خصوص خط دوم راه‌آهن جلسه تسهیل در تردد مسیر ارتباطی فولاد آلیاژی سنتو تشکیل شد.

 

فرماندار اشکذر در این جلسه طرح‌های حوزه راه‌سازی به‌خصوص اجرای این پروژه در توسعه حمل‌ونقل و افزایش ارتباطات در شهرستان را بااهمیت توصیف کرد و افزود: تسهیل و ایجاد میانبر در این مسیر سبب افزایش حمل‌ونقل کالا و رونق بخشی به منطقه ویژه غذا و دارو و شهرک فولاد خواهد شد.

 

"محمدعلی شاه‌حسینی " به توجه دولت در افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها در تولید نیز اشاره کرد و اظهار داشت: "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل " به‌عنوان شعار سال می‌بایست با اقدامات عملی همراه شود و اجرای این پل‌ها می‌تواند کاهش هزینه تولید و درنتیجه افزایش فروش تولیدات شهرستان را در پی داشته باشد.

 

وی تصریح کرد: احداث این 2 دهنه پل می‌تواند در کم شدن زمان تردد راه ارتباطی بین فولاد آلیاژی و سنتو مؤثر و مسیر ارتباطی بخش خضرآباد به مرکز شهرستان را تسهیل کند.

 

معاونت فنی و زیربنایی راه‌آهن نیز در صحبت‌های خود ابراز امیدواری کرد با احداث این پل‌ها بتوان اقدامی هرچند اندک در راستای منویات مقام معظم رهبری در سال جدید انجام داد.

 

"علیرضا سامعی " گفت: ازآنجایی‌که حجم عظیمی از تولیدات شهرک‌های صنعتی از طریق مسیر جاده انتقال می‌یابد ضرورت احداث پل‌ها بیش از گذشته احساس می‌شود.