فرماندار اشکذر عنوان کرد؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ محمدعلی شاه‌حسینی در نشست با اعضای شورای اسلامی روستای "ابراهیم‌آباد" بابیان اینکه دولت بسته‌های متنوع را برای رشد و توسعه افزون‌تر روستاها فراهم کرده است اظهار داشت: در همین راستا کارگروه اشتغال در فرمانداری و بخشداری‌های این شهرستان به‌منظور تصویب و پیگیری طرح‌های پیشنهادی تشکیل‌شده است.

 

فرماندار اشکذر با تشریح چگونگی دریافت وام‌های اشتغال‌زایی از اعضای شورای ابراهیم‌آباد خواست: تا ضمن تشویق و آگاهی بخشی به مردم نسبت به فعال نمودن شرکت تعاونی‌های روستایی با رویکردی جدید اقدام نمایند.

 

وی بابیان اینکه هدف دولت از پرداخت این مبالغ توسعه متوازن، اشتغال پایدار و افزایش تولید ملی به‌ویژه در روستاهاست خاطرنشان کرد: در شهرستان اشکذر نیز طی جلسات برگزارشده لزوم همیاری و همراهی ادارات در اجرای موفق این طرح به آن‌ها گوشزد شده است.

 

تغییر در کشت و استفاده از شیوه‌های نوین آبیاری موضوعات دیگری بود که شاه‌حسینی به آن‌ها تأکید کرد و گفت: در نظر داریم طرح‌های پیشنهادی در شهرستان اشکذر با رویکردی جدید بر مبنای ظرفیت و پتانسیل‌های روستاها و باهدف افزایش بهره‌وری انتخاب و معرفی گردد.

 

توسعه شاخص‌های گردشگری و نیز گسترش صنایع‌دستی از دیگر موضوعاتی بود که فرماندار اشکذر بر آن تأکید کرد و افزود: در صورت حضور سرمایه‌گذار از آن حمایت خواهد شد.