فرماندار اشکذر در نشست کتاب‌خوان بیان داشت:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ دویست و نود و دومین نشست "کتاب‌خوان " کشور و اولین در شهرستان اشکذر با حضور شاه‌حسینی فرماندار اشکذر و فعالین فرهنگی، اصحاب رسانه و اعضای کتابخانه‌ها برگزار شد.

 

در این نشست که با معرفی 12 کتاب همراه بود فرماندار اشکذر در سخنانی گفت: اگرچه امروز فضاهای مجازی افراد را از کتاب دور کرده اما می‌توان با آگاهی‌بخشی از طریق این‌ شکل نشست‌ها به ترویج فرهنگ مطالعه کمک کرد.

 

وی در ادامه افزود: علم و فرهنگ زیربنای تحقق عمران و آبادی هر منطقه بوده و زمینه رشد و شکوفایی را در آینده برای نسل کودک و نوجوان فراهم می‌کند.

 

شاه‌حسینی مهم‌ترین مزیت علم و مطالعه را حل مشکلات اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و پیدایش نشاط و آرامش در جامعه برشمرد و گریزی هم به انتخابات اسفندماه زد و گفت: مهم‌ترین رکن جوامع مردم‌سالار؛ دانایی و آگاهی بالای جامعه است.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: آگاهی بخشی به جامعه و اطلاع‌رسانی درزمینهٔ شناخت کاندیداها و جریانات سیاسی بر عهده کسانی است که با بینش و دانش و اهل مطالعه هستند.

 

رئیس هیئت اجرایی شهرستان اشکذر فاصله 2 ماهه تا انتخابات اسفندماه را روزهای حساس و بااهمیت برای کشور دانست و از نخبگان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی شهرستان برای تقویت مشارکت مردمی و حضور در انتخابات دعوت کرد.