به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، سرپرست فرمانداری اشکذر در نشست با مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران، به لزوم مشارکت این شرکت در توسعه و آبادانی شهرستان در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... تاکید کرد.

 

هادی هادی نسب با تاکید بر قرار گرفتن شرکت فولاد آلیاژی در محدوده شهرستان اشکذر در ازای واگذاری منطقه ای از شهرستان به شهرستان دیگر در سنوات گذشته، یکی از مطالبات به حق مردم را توجه واحدهای صنعتی به مسئولیت اجتماعی شان در قبال شهرستان عنوان کرد و افزود: توجه واحدهای صنعتی به این خواسته به حق مردم و تلاش در جهت عملیاتی کردن مشارکت خود می تواند در تغییر نگرش مردم نسبت به صنایع موثر واقع شود.

 

وی با بیان اینکه شهرک صنعتی فولاد یکی از ظرفیت های توسعه شهرستان به شمار می رود، اظهار داشت: متاسفانه عدم توجه برخی از واحدهای فولادی مستقر در این شهرک به مسائل زیست محیطی و ایجاد آلایندگی برای شهرستان منجر به نارضایتی مردم شده است.

 

هادی نسب تاکید کرد: مجموعه دولت در شهرستان با وجود اینکه تمام توان و تلاش خود را در جهت برطرف کردن مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در جهت رونق فضای تولید و اشتغال به کار می گیرد، اجازه نخواهد داد برخی از واحدها با بی توجهی به مسائل زیست محیطی موجب نارضایتی مردم شهرستان شوند.

 

سرپرست فرمانداری اشکذر گفت: انتظار می رود با تدابیر و سیاست های هیئت مدیره شرکت فولاد آلیاژی ایران و به ویژه مدیرعامل محترم شرکت جناب آقای مهندس چایچی شاهد اقدامات بسیار موثری در راستای توسعه و عمران هر چه بیشتر شهرستان باشیم.

 

مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران به بیان گزارش عملکردی از فعالیت این شرکت در بخش های مختلف صنعت فولاد پرداخت و ابراز امیداوری کرد که این شرکت بتواند در تحقق خواسته های مدیریت عالی شهرستان اشکذر موثر واقع شود.