به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، صبح امروزجمعی از هنرمندان شهرستان  نشستی صمیمی با  امام جمعه و فرماندار این شهرستان داشتند.
در ابتدای این نشست "ملانوری "سرپرست اداره فرهنگ ارشاد ضمن خیر مقدم و خوشامد گویی گزارش عملکرد این اداره را در سال 93 بیان کرد. وی با اشاره به اینکه در سال گذشته فعالیتهای خوبی در زمینه فرهنگ و هنر در شهرستان صورت گرفته به برخی از این فعالیتها که شامل :مجوز ماهنامه اشکذر,اولین مجوز تاسیس چاپخانه,همکاری با حوزه هنرمندان(نسیم رضوان,طلوع مهر),اولین همایش کانون مساجد با حضور مسئولین استان,انتخاب روستای ابراهیم آباد به عنوان روستای دوستدار کتاب,گردهمایی شاعران و مداحان,برگزاری نمایشگاه عکس هستی و نیستی,برگزاری شعر مولانا باحضور دکتر آذر,نخستین مسابقه مشاعره در محل سرای محبت اشاره کرد.
در ادامه هر کدام از هنرمندان مسائل و مشکلات در زمینه فعالیت هنری خودرا بیان کردند.عمده ترین مشکل هنرمندان نداشتن مکانی برای برگزاری مراسمهای فرهنگی وهنری خود بود .
حجت السلام والمسلمین  "طالبیان " امام جمعه شهرستان در این نشست با بیان  اینکه هنرمقوله گران سنگ ومهمی است ودر اسلام جایگاه بزرگی دارد، به سخنان امام علی (ع) در نهج البلاغه اشاره کرد که ارزش هر انسان به هنر اوست . وی از همه عزیزان مسئول در عرصه هنر خواست که جوانان و نوجوانان  مستعد و هنرمند در مدارس را شناسایی کنند و آنها را برای فعالیتهای هنری و فرهنگی  دعوت کنند.