فرماندار اشکذر تأکید کرد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ امام‌جمعه اشکذر در نشست با نماینده تشکل‌های کارگری این شهرستان با اشاره به شعار "‌حمایت از کالای ایرانی" گفت: ‌ کالای ایرانی به دست توانمند و با تلاش‌ کارگران ایرانی تولیدشده است و ضروری است این محصولات به‌عنوان یک افتخار در جامعه مطرح شود.

 

 حجت‌الاسلام «محمدرضا طالبیان» در این نشست که به مناسبت هفته "‌کار و کارگر" برگزار شد با تأکید بر اینکه همه مسئولین باید قدردان تلاش و مجاهدت کارگران باشند افزود: ‌ رشد و پیشرفت کشور و نیز بهبود وضعیت اقتصادی جامعه درگرو افزایش فرهنگ کار، حمایت از تولید داخلی و تلاش مضاعف همگانی است.

 

 فرماندار اشکذر نیز بابیان اینکه زبان قاصر از قدردانی زحمات و تلاش جامعه کارگری است اظهار داشت: ‌ مقام معظم رهبری با انتخاب سال‌های متوالی با عناوین اقتصادی درصدد سوق دادن متولیان و مسئولین به بهبود وضعیت تولید و اشتغال در جامعه بوده‌اند.

 

«محمدعلی شاه‌حسینی» ادامه داد: دولت نیز،‌طی این سال‌ها با برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری کوتاه‌مدت و بلندمدت درصدد حمایت بیشتر از جامعه کارگری به‌عنوان یکی از شاخص‌های تحقق شعار سال بوده است.

 

وی سال پیشرو را برای جامعه کارگری بااهمیت‌تر و اساسی‌تر از سال‌های گذشته برشمرد و از نمایندگان تشکل‌های کارگری در شهرستان خواست: با تلاش مضاعف همچون سال‌های گذشته نسبت به تحقق شعار سال با تولید اجناس باکیفیت همت گمارند.

 

 شاه‌حسینی بابیان اینکه رشد و پیشرفت کنونی جامعه مرهون تلاش کارگران است ادامه داد: ‌ انتظار می‌رود کارفرمایان نیز با نگاه خاص نسبت به بهبود وضعیت معیشتی و مسکن جامعه کارگری اهتمام ورزند.

 

 فرماندار اشکذر با تأکید بر اینکه مسئولین در این چند شهرستان خود را از جامعه کارگری جدا نمی‌دانند ابراز امیدواری کرد: ‌ با پرداخت تسهیلات مناسب و نیز رفع موانع تولید شاهد رونق بیشتر واحدهای تولیدی شهرستان باشیم.

 

در پایان این نشست منتخبین جامعه کارگری شهرستان اشکذر در خصوص برخی از مشکلات و مسائل این قشر با امام‌جمعه فرماندار گفتگو و تبادل نظر کردند.