رئیس هیئت اجرایی شهرستان اشکذر تأکید کرد؛

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی و روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛"محمدعلی شاه‌حسینی" فرماندار و رئیس هیئت اجرایی شهرستان اشکذر در مراسم تقدیر از کارگران یک واحد تولیدی با اشاره به دو مقوله انتخابات و شعار سال تصریح نمود: برگزاری انتخاباتی باشکوه با حضور حداکثری مردم و تحقق منویات مقام معظم رهبری به‌ویژه در خصوص شعار سال موفقیت‌های سیاسی و اقتصادی به شمار می‌رود که با همیاری و همکاری همگان به‌ویژه جامعه کار و تولید محقق و ممکن خواهد شد.

 

رئیس هیئت اجرایی شهرستان اشکذر در این مراسم که به مناسبت هفته کار و کارگر برگزار شد اظهار داشت: انتخابات مظهر ظهور و بروز دیدگاه‌ها و خواسته‌های تمامی جامعه است و در این میان نقش جامعه کارگری همواره مؤثر و تأثیرگذار بوده است.

 

وی با تجلیل از تعامل، همکاری و کار و تلاش اقشار مختلف جامعه به‌ویژه جامعه کارگری در شکوفایی و موفقیت کشور گفت: در سال "اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال " باید با تلاشی مضاعف وهمتی جهادی زمینه تحقق منویات مقام معظم رهبری را فراهم کرد.

 

فرماندار اشکذر همیاری و همراهی جامعه کارگران و کارفرمایان با یکدیگر را رمز موفقیت و ترقی در واحدهای تولید و صنعتی دانست و از سرمایه‌گذارانی که زمینه تولید و اشتغال‌زایی را در شهرستان اشکذر فراهم نموده‌اند تقدیر کرد.

 

شاه‌حسینی کارگران را از مؤلفه‌های مهم و تأثیرگذار بهره‌وری و صادرات در هر جامعه‌ای برشمرد و تصریح نمود: تولید و اشتغال نیازمند حضور پررنگ و درخشان کارگران است.