به مناسبت 30 اردیبهشت و روز جمعیت؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ به مناسبت 30 اردیبهشت و در سالگرد ابلاغ سیاست‌های کلی جمعیت از سوی مقام معظم رهبری و روز جمعیت همایش تبیین سیاست‌های کلی جمعیت در شهرستان اشکذر برگزار شد

 

در این همایش که کارشناسان مراکز بهداشت در آن حضور داشتند بر نقش خانواده‌ها در افزایش باروری، کاهش طلاق در جامعه، توجه به رشد جمعیت و دیدگاه اسلام در خصوص فرزند آوری و فرزند پروری سالم و ازدواج با معیارهای صحیح تأکید شد.

 

تبیین سیاست‌های کلی جمعیت در کشور و بیان دیدگاه کارشناسان و متخصصین در خصوص نگرانی وضعیت هرم سنی در کشور و پیر شدن جمعیت و نیز توجه بیشتر خانواده‌ها به فرزندان خود از دیگر مطالبی بود که در این همایش به آن‌ها اشاره شد.

 

در حاشیه این همایش معاون فرماندار اشکذر با حضور در مرکز توان‌بخشی روزانه سالمندان برکت رضوانشهر از آن‌ها دلجویی کرد.

 

"علیرضا ابوالحسنی " در این دیدار صمیمی سالمندان را گنجینه‌های واقعی جامعه دانست و از مسئولین خواست تا با بهره‌گیری از تجربه‌های این سرمایه عظیم موجبات پیشرفت فزونی‌تر جامعه را فراهم آورند و در ادامه بر لزوم توجه بیشتر به این قشر از اجتماع تأکید کرد.

 

وی در پایان از قسمت‌های مختلف این موسسه بازید و از خدمات و تلاش‌های آقای "حسن حاتمی " به‌عنوان مدیر و کارکنان این مرکز تقدیر کرد.