فرماندار اشکذر در جلسه شورای ورزش شهرستان خواستار شد؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ چهارشنبه ششم مردادماه جلسه شورای ورزش شهرستان اشکذر با حضور مدیرکل ورزش و جوانان و روسای هیئت ورزشی استان و شهرستان و به ریاست فرماندار برگزار شد.

 

فرماندار اشکذر در این جلسه به قابلیتهای منحصربهفرد و کمنظیر جوانان شهرستان درزمینهٔ ورزش و رشتههای مختلف ورزشی اشاره کرد و افزود: کسب موفقیتهای متعدد جهانی و کشوری در قالب ورزشهای انفرادی مؤید این مهم است و در صورت تأمین وسایل و تجهیزات مناسب میتوانیم شاهد سربلندی بیشتر آنها باشیم.

 

"محمدعلی شاهحسینی " به مرام پهلوانی و مردانگی در بین ورزشکاران نیز گریزی زد و اظهار امیدواری کرد: ورزشکاران برای حفظ اولویت اول شهرستان که همانا ایجاد همنوایی، همدلی و وحدت در شهرستان است تلاش کنند.

 

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان یزد نیز در صحبتهای خود ورزش و ورزشکار را نماد صداقت و مظهر پهلوانی برشمرد: و بر ضرورت تشکیل کارگروههای مختلف ورزشی و نیز اتاق فکر پیشکسوتان جهت توسعه ورزش زیر نظر فرماندار بهعنوان رئیس شورای عالی ورزش شهرستان تأکید نمود.

 

"مسعود شریعتی "در ادامه به فضاهای نسبتاً مناسب ورزشی و سرانه تخصیصیافته به شهرستان اشاره کرد و از مسئولین مرتبط خواست: تا با مدیریت بهرهوری، جذب منابع مالی و پشتیبانی در جهت توسعه بیشتر ورزش و نیز محافظت از سالنهای ورزشی موجود بکوشند.