فرماندار اشکذر خواستار شد؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر، امام‌جمعه اشکذر در نشست شورای «فرهنگ عمومی و صیانت از حقوق شهروندی» اهمیت تطابق سخن و عمل در بین مسئولین را مورد تأکید قرارداد و گفت: مردم با تقلید عملی از رفتار و عملکرد مسئولین نسبت به هنجارهای جامعه واکنش نشان می‌دهند و این مهم ضرورت تغییر رفتار مسئولین را می‌طلبد.

 

حجت‌الاسلام «محمدرضا طالبیان» مهم‌ترین علت گستردگی هجمه اخبار منتشرشده دشمن در مورد  ایران اسلامی را دامن زدن به اختلافات باهدف دوری مردم و مسئولین از یکدیگر عنوان کرد و اظهار داشت  : دوری از روحیه اشرافی گری و نیز توجه به اقشار ضعیف جامعه می‌تواند ضمن ایجاد ارتباط صمیمی بین دولتمردان و مردم نقشه‌های بدخواهان  را بی‌اثر کند.

 

فرماندار اشکذر نیز نشست‌های شورای فرهنگ عمومی را محفلی برای اتخاذ تصمیمات اصولی با ضمانت اجرایی مؤثر دانست و افزود: این ظرفیت‌ها باید در جهت  رفع موانع و تسهیل در امور فرهنگی شهرستان به‌ویژه کاستن از آسیب‌های اجتماعی مصروف شود.

 

«محمدعلی شاه‌حسینی» حضور و مشارکت دستگاه‌های متولی فرهنگی شهرستان را در پایش آسیب‌های اجتماعی خواستار شد و تأکید کرد: بررسی نقاط ضعف و قوت فرهنگی و تلاش برای رفع کاستی‌های اجتماعی ضرورتی است که نباید از انجام و تصمیم‌گیری در مورد آن‌ها غفلت نمود.

 

وی در بخش دیگر صحبت‌های خود با اشاره به فرارسیدن دهه کرامت و لزوم اجرای برنامه‌های فرهنگی نشاط‌بخش  از برگزاری جشن باشکوه تجلیل از دختران برگزیده شهرستان در این ایام خبر داد و از بانوان برای حضور پرشور دعوت کرد.

 

گفتگو در خصوص جشنواره کتاب‌خوان و نیز هماهنگی و برنامه‌ریزی برای استقبال مناسب از خادمین رضوی از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مطرح و بر ضرورت اجرای مطلوب این برنامه‌ها تأکید شد.