به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر فرماندار اشکذربا صدور پيامي به مناسبت روز جهاني كارگر و هفته گراميداشت مقام معلم، اين مناسبت ها را به كارگران زحمت كش و فرهنگيان متعهد تبريك گفت.

متن پیام به شرح ذیل میباشد:

بسمه تعالی

یازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر فرصت مغتنمی برای قدردانی و سپاسگزاری از کارگران به عنوان قشر زحمتکش، تولیدگر، پرتلاش و توانمند جامعه است. بخصوص در فرهنگ اسلامی ما که پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد(ص) بر دستان کارگر بوسه می زند و آن را افتخار می داند حق شناسی و قدردانی از کارگران که عاملان اصلی پیشرفت و توسعه جامعه هستند وظیفه ای دینی و اخلاقی است اینجانب به رسم وظیفه و ادب ضمن تبریک روز کارگر توفیق روز افزون توام با موفقیت و بهروزی را برای تک تک کارگران عزیز و زحمتکش را دارم.


قرآن کریم، قلم را به عنوان نماد تعلیم و تربیت، مورد قسم قرار داده و حضرت علی (ع) به عنوان بزرگ معلم تاریخ اسلام می‌فرماید: «هر کس کلمه‌ای به من بیاموزد مرا بنده خویش ساخته است.
تعلیم و تعلم از شئون الهی است و خداوند، این موهبت را به پیامبران و اولیای پاک خویش ارزانی کرده است تا مســــــیر هدایت را به بشر بیاموزند و چنین شد که تعلیم و تعلم به صورت سنت حسنه آفرینش  درآمد.

برخود لازم می دانم به مناسبت دوازدهم اردیبهشت، سالروز شهادت استادشهید مرتضی مطهری ضمن تبریک روز معلم، ازتلاش صادقانه وموثر شما معلمین واساتید عزیز تقدیر وتشکر نمایم.امید است با تکیه برالطاف الهی درسایه توجهات حضرت ولی عصر(عج)وبا اجرای منویات مقام معظم رهبری آینده ای سرشار ازسعادت وسلامت پیش رو داشته باشیم.       

                                                                                                                                         محمد علی شاه حسینی

                                                                                                                                               فرماندار شهرستان اشکذر