به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر"محمدعلی شاه حسینی" در پیامی از مردم شریف شهرستان اشکذر برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

در پیام فرماندار شهرستان اشکذر آمده است:

دهه مبارک فجر، نکوداشت بهار انقلاب و یاد آور روزهایی است که شکوفه های خون‌رنگ ایران اسلامی در سنگفرش سرزمینی به وسعت ایران پرپر شدند تا طومار استکبار برای همیشه از این کشور رخت بربندد و استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به موهبتی ماندگار برای مردم خداجو و وفادار این مرز و بوم تبدیل شود.
انقلاب اسلامی مردم ایران در حالی سی و شش سال از عمر پربركت خود را تجربه می كند، كه كشور در این سال ها توانسته است با گذار از پیچ و خم های متعدد به درجه ای از اقتدار و صلابت و توسعه یافتگی برسد كه در ابتدای راه كمتر كسی در دنیا این آینده و افق را برای انقلابی نوپا متصور بود
هم اکنون که قافله نورانی و مصمم انقلاب اسلامی با پشت سر گذاشتن سی و شش منزل صعب العبور، در کمال صحت و توانمندی به منزل سی و هفتم می‌رسد، عمق احساسات ملت ایران نسبت به آرمانها و ارزش‌های انقلاب اسلامی کماکان پابرجا و مستحکم و روزافزون است.

در این میان بی تردید نقش حضور پرشور و باشکوه فردفرد ملت غیور و حضور در صحنه های ملی و راهپیمایی یوم الله 22بهمن برای تجدید میثاق با انقلاب و نظام عزیزمان بر هیچ کس پوشیده نیست.
 
مردم ولایت مدار شهرستان اشکذر نیز با احساس قدرت و در کمال عزتمندی یک بار دیگر با درک شرایط حساس کنونی و حضور پرصلابت خود در راهپیمایی 22 بهمن ماه ضمن بیعت مجدد با امام راحل(ره)، فرزند خلف ایشان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و تجدید میثاق با شهدای انقلاب و دفاع مقدس، حماسه ای دیگر در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، همراه با دولت تدبیر و امید رقم خواهند زد و جلوه های دیدنی از مردم سالاری دینی را به نمایش خواهند گذارد.

اینجانب به عنوان نماینده دولت در شهرستان از مردم همیشه در صحنه اشکذرمی خواهم كه بار دیگر در این رویداد ملی كه تاثیرات بین المللی آن بر هیچ كس پوشیده نیست با حضوری آگاهانه حمایت های خود را نظام، ارزش ها، انقلاب و دولت تدبیر و امید اعلام كنند.

محمدعلی شاه حسینی

فرماندار اشکذر