معاون فرماندار اشکذر؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر؛ دوشنبه 6 دی‌ماه "علیرضا ابوالحسنی " معاون فرماندار اشکذر در جلسه کارگروه اشتغال که باهدف توجه به مقوله آموزش برای بانوان تشکیل‌شده بود گفت: دولت تدبیر و امید نگاه ویژه‌ای به مقوله اشتغال بانوان سرپرست خانوار دارد.

 

وی بابیان اینکه بسیاری از بانوان جویای کار می‌توانند با استفاده از تسهیلات کمیته امداد، بهزیستی و جهاد کشاورزی نسبت به ایجاد کار و کارآفرینی اقدام نمایند افزود: طی سال جاری بالغ‌بر یک هزار نفر از بانوان شهرستان به‌ویژه زنان سرپرست خانوار توانسته‌اند از همین طریق کسب درآمد کنند.

 

حمایت دولت از زنان بد سرپرست و بی‌سرپرست موضوع دیگری بود که ابوالحسنی به آن اشاره کرد و اظهار داشت: با معرفی این افراد به مراکز کاریابی و ایجاد شرکت‌های تعاونی و برگزاری دوره‌های آموزشی مناسب می‌توان زمینه اشتغال این قشر از اجتماع را در مشاغل خرد فراهم کرد.

 

 معاون فرماندار اشکذر مهارت کافی را لازمه جذب نیرو برای بازار کار به‌ویژه برای بانوان برشمرد و افزود: در همین راستا با همکاری مؤسسات خیریه و بهزیستی طرح "تیم همیاران اشتغال " به منظور استعدادیابی و معرفی مددجویان بهزیستی به بازار کار شکل‌گرفته است.