با هدف عدالت اجتماعی؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ "محمدعلی شاه‌حسینی" فرماندار اشکذر در دیدار با "علیزاده" مدیرکل کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) با تقدیر از اقدامات مفید و مؤثر این نهاد مردمی گفت: حضور مدیران ارشد در شهرستان‌ها و دیدار چهره به چهره و آشنایی با مسائل و مشکلات مردم ضمن کمک به تصمیم‌گیری‌ها؛ کاری ارزشمند است.

 

فرماندار اشکذر با اشاره به اینکه متقاضی مسکن محرومین زیاد است گفت: خیرین در شهرستان آمادگی خود را برای کمک به ساخت واحدهای مسکونی مددجویان اعلام کرده‌اند.

 

شاه‌حسینی بابیان اینکه مدیران در شهرستان اشکذر با به‌کارگیری تمامی ظرفیت‌های دولت و نیز روحانیون تلاش خود را در جهت رفع مشکلات نیازمندان به کار بسته‌اند خاطرنشان کرد: واگذاری و تصدی‌گری بسیاری از فعالیت‌ها به مردم می‌تواند نتایج مثبتی را در پی داشته باشد.

 

وی در خصوص مشکلات منطقه خضرآباد و اشتغال مددجویان نیز گفت: نیاز به همکاری بیشتر سیستم بانکی احساس می‌شود و ابراز امیدواری کرد این مشکلات با مساعدت تمامی دست‌اندرکاران رفع گردد.

 

در ادامه مدیرکل کمیته امداد بابیان که اعتمادسازی و اطلاع‌رسانی از اولویت‌های کاری این مجموعه است گفت: خدمات‌رسانی به مددجویان با دقت و سرعت و در قالب مراکز نیکوکاری در حال انجام است.

 

علیزاده بابیان این‌که تلاش این مجموعه در راستایی است که مددجوی فاقد مسکن نداشته باشیم افزود: خدمات حمایتی و نیازهای اولیه محور اصلی و اساسی است و قدم‌های خوبی در این زمینه برداشته‌شده ولی حمایت و یاری بیشتر مردم را می‌طلبد.

 

در پایان این دیدار کلنگ ساخت چهار واحد مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره ) با کمک‌ و مشارکت خیرین و مردم زده شد.