دکتر رقیه کرمانیان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری اردکان: شورای فرهنگ عمومی  مرجع برنامه های اوقات فراغت اردکان باشد 

نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان اردکان برگزار شد.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اردکان گفت: به منظور هماهنگی ها و تخصصی شدن برنامه های اوقات فراغت این شهرستان ، شورای فرهنگ عمومی  مرجع باشد .

رقیه کرمانیان معاون فرماندار اردکان در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان افزود: برنامه های اوقات فراغت بسیار متنوع در حال برگزاری است ولی باید هماهنگی های بیشتری صورت بگیرد تا مشکلات کاسته شود .

وی اضافه کرد: مرجع برنامه های فرهنگی  شهرستان ،  شورای فرهنگ عمومی است و تمامی اعضایی که عضو هستند جز مسئولان و بزرگان  و متخصصان این حوزه هستند.

 معاون فرماندار اردکان در ادامه با بیان اینکه بسیاری از برنامه ها و دوره های آموزشی در تابستان اطلاع رسانی نشده و خانواده ها آگاهی ندارند تصریح کرد: بدین منظور باید در افکار عمومی و فضای مجازی اطلاع رسانی صورت بگیرد تا خانواده ها برنامه ریزی لازم را داشته باشند .

کرمانیان اظهار داشت: کمیته نظارت بر هزینه ها و مربیان شکل بگیرد تا کنترل بهتری انجام شود .

وی از ادارات درخواست کرد در برنامه های فرهنگی ، هنری و ورزشی شان تمام جمعیت بخش ها و روستاهای شهرستان را مدنظر قرار دهند تا به رشد، توسعه و آبادانی شهر کمکی شود .

معاون سیاسی ، اجتماعی و امنیتی فرمانداری اردکان در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای  خدمت، رئیس جمهور محبوب و انقلابی و همراهانشان بر ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات ۸ تیر با عنایت به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و انتخاب فرد اصلح و توانمند که حافظ کیان اسلام و کشور و پیرو ولایت باشد، تاکید نمود.