کلنگ احدث کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان صدوق در رضوانشهر به زمین زده شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری صدوق، روز چهارشنبه کنگ احداث پروژه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان با حضور "رضایی"مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور و "سعید عبداللهی"فرماندار این شهرستان در رضوانشهربه زمین زده شد.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در این مراسم به مراکز فرهنگی تحت پوشش این کانون اشاره کرد وافزود: بیش از 820 مرکز فرهنگی و هنری ، 50 کتابخانه پستی و 55 کتابخانه سیار روستایی تحت پوشش این کانون می باشند و انتظار می رود تا پایان برنامه پنجم توسعه بیش از 150 کتابخانه روستایی دیگر نیز راه اندازی گردد.

وی اظهار امیدواری کرد با احداث این کانون، کودکان و نوجوانان شهرستان صدوق با همراهی و همکاری والدین خود از امکانات خوب اموزشی آن در آینده بهره مند شوند.

فرماندار صدوق نیز دراین مراسم با اشاره به نقش این کانون در هدایت ذهنی و فکری کودکان و شناسایی ذهن های برتر و پرورش آنها با شیوه های نوین آموزشی اظهار داشت: اجرای برنامه های فرهنگی، هنری و آموزشی برای کودکان می تواند زمینه ساز پیشرفت و حرکت رو به جلو همراه با پیشرفت تحصیلی در آینده باشد.

پروژه احداث کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان صدوق  در زمینی به مساحت 2200 مترمربع و با زیربنای 800 مترمربع آغاز و با هزینه ای بالغ بر 8 میلیارد ریال تا دهه فجر سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.