فرماندار اشکذر عنوان کرد؛

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ امام‌جمعه و فرماندار اشکذر در آستانه سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی با تنی چند از آزادگان و خانواده‌های ایشان دیدار و گفتگو کردند.

 

امام‌جمعه اشکذر در این دیدار با گرامیداشت 26 مردادماه سالروز ورود آزادگان به وطن گفت: سختی‌ها و مجاهدت‌های آزادگان در هشت سال نمونه واقعی صبر و مقاومت است که بی‌شک اجر و پاداش معنوی در نزد خداوند دارد.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین "محمدرضا طالبیان" حفظ و حراست آزادگان از کیان مقدس جمهوری اسلامی و ایستادگی در مقابل ظلم و شکنجه‌های روحی و جسمی دشمن در هشت سال دفاع مقدس را ستود و افزود: انتظار می‌رود با بهره‌گیری از سیره انبیا و اولیا در پیشبرد اهداف والای نظام و رهبری همچون گذشته تلاش کنید.

 

فرماندار اشکذر نیز در این دیدار بر ضرورت تکریم آزادگان به‌عنوان سرمایه‌های مادی و معنوی کشور تأکید کرد و گفت: باوجود گذشت بیش از سه دهه از آغاز جنگ تحمیلی، تاریخ و مردم این سرزمین فداکاری و تلاش‌ آزادگان و ایثارگری‌ شهدا و جانبازان را فراموش نخواهد کرد.

 

"محمدعلی شاه‌حسینی " آزادگان را نماد عزت ، اقتدار و جلوهای زیبای صبر و مجاهدان خاموش برشمرد و از آن‌ها  خواست تا در تبیین آموزه‌های دفاع مقدس و انتقال پیام‌های آن به نسل کنونی تمام همت خود را به کاربندند.