فرماندار شهرستان اشکذر خبر داد:

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، نشست هماهنگی اجرای طرح سامان خانواده در شهرستان اشکذر با حضور فرماندار اشکذر و جمعی از مسئولین شهرستان در سالن اجتماعات کوثر فرمانداری اشکذر برگزار شد.

"هادی هادی‌نسب" در این نشست در بیان اهداف و سیاست‌های طرح شش محوری سامان خانواده گفت: این طرح می‌تواند یک نقشه راه دقیق و جامع در راستای تقویت و تحکیم بنیان خانواده و کاهش آسیب‌های اجتماعی به ما بدهد.

هادی‌نسب در ادامه با اشاره به اینکه مشکلات و مسائلی در حوزه خانواده و ازدواج آنهم در سطح کشور وجود دارد افزود: در سطح شهرستان طرح‌ها و اقدامات خوبی در راستای تحکیم بنیان خانواده صورت گرفته است اما بصورت مقطعی بوده و از انسجام و تداوم کاملی برخوردار نبوده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان اشکذر در این نشست از آغاز اجرای طرح شش محوری سامان خانواده خبر داد و تاکید نمود: همه ادارات ذیربط شهرستان در این موضوع ملزم به همکاری و بکارگیری همه امکانات و توان خود در اجرایی نمودن این طرح هستند.

گفتنی است در این نشست "سید محمد دعائی" مدیر طرح سامان خانواده و "محمد حسین رحیمی نسب" نماینده اعضای تدوین کننده طرح به تشریح اهداف و برنامه‌های اجرایی این طرح در استان پرداخته و پاسخگوی سوالات حاضرین در جلسه بودند.