فرماندار اشکذر خبر داد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، "هادی هادی‌نسب" فرماندار شهرستان با همراهی "محمدحسین غلامزاده" معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و "سیدجواد حسینی" بخشدار خضرآباد در سفری یک روزه از روستاهای بخش خضرآباد بازدید و در جریان روند پیشرفت پروژه‌های عمران و آبادانی این بخش قرار گرفت.

فرماندار شهرستان اشکذر در این سفر از آغاز پروژه گازرسانی به روستاهای خمسیان، میل‌سفید، پناه‌کوه و دولاب خبر داد و با بیان اینکه روند پیشرفت پروژه مطلوب است؛ ابراز امیدواری کرد تا پایان سال جاری، اجرای خط اصلی لوله انتقال گاز به روستاهای منطقه خمسیان به پایان برسد.

هادی‌نسب در ادامه ضمن تقدیر از اداره آب و فاضلاب شهرستان اشکذر، افزود: بعد از احداث مخزن آب 50 مترمکعبی در روستای پناه‌کوه، حفر چاه آب آشامیدنی در این روستا نیز در روزهای اخیر به پایان رسیده است و در آینده نزدیک به بهره‌برداری کامل خواهد رسید.

وی همچنین با قدردانی از اداره مخابرات شهرستان اشکذر، از نصب و راه‌اندازی شبکه اینترنت وایرلس در روستای پناه‌کوه خبر داد و گفت: سرعت اینترنت وایرلس به مراتب بیش از ‌ADSL است و سرعت و کیفیت بالای این نوع اینترنت، رضایت کامل اهالی روستا را به دنبال داشته است.

فرماندار اشکذر در بازدید از عملیات سونداژ خط اصلی لوله گاز روستای بوز نیز خطاب به بخشدار خضرآباد، بر تسریع در روند شناسایی و اصلاح عیوب احتمالی خط لوله انتقال گاز بخاطر سیل و تکمیل این پروژه تأکید کرد.