فرماندار شهرستان اشکذر خبر داد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، "هادی هادی‌نسب" فرماندار شهرستان، باتفاق "محمد رستگاری" معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اشکذر در سفر به بخش‌های مرکزی و خضرآباد به بررسی مشکلات و مسائل روستاها در حوزه راهداری پرداخت.

آغاز تعریض و و بهسازی جاده حاجی‌آباد

هادی‌نسب در حاشیه این سفر از آغاز تعریض و و بهسازی جاده حاجی‌آباد خبر داد و افزود: ساماندهی این جاده با توجه به تردد زیاد خودروها به سبب حضور صنایع متعدد در ناحیه صنعتی حاجی‌آباد و نیاز اساسی روستای حاجی‌آباد به راه ارتباطی مناسب آغاز خواهد شد.

راه ارتباطی روستای طاحونه در حال ساماندهی است

فرماندار شهرستان اشکذر در ادامه این سفر در جریان بازدید از روند ساماندهی راه ارتباطی روستای طاحونه از توابع بخش خضرآباد نیز اظهار کرد: روستای طاحونه تنها روستای بخش خضرآباد است که اهالی آن از نداشتن راه ارتباطی ایمن و آسفالته رنج می‌برند و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد تکمیل و بهره‌برداری از راه دسترسی مناسب به روستای طاحونه باشیم.

تسریع در روند بهسازی و ساماندهی جاده یزد-خضرآباد توسط دستگاه‌های متولی

هادی هادی‌نسب در بخش دیگری از سخنان خود مرتفع نمودن مشکلات مربوط به تأمین آب شرب و راه‌های ارتباطی بخش خضرآباد را از اولویت‌های مدیریت شهرستان دانست و افزود: انتظار می‌رود با توجه به پیگیری‌های متعدد فرمانداری شهرستان و تأکید بر همکاری ادارات ذیربط، روند بهسازی و ساماندهی جاده یزد-خضرآباد توسط دستگاه‌های متولی تسریع گردد.

قول پیگیری و مساعدت جهت ساماندهی جاده یزد-خضرآباد در سفر اخیر نماینده مجلس شورای اسلامی

گفتنی است بررسی مشکلات راه‌های ارتباطی روستاهای حاجی‌آباد، طاحونه و ارزانک و همچنین جاده یزد-خضرآباد از جمله موضوعاتی بود که در دستورکار این سفر قرار داشت؛ همچنین ناگفته نماند ساماندهی جاده یزد-خضرآباد از جمله مواردی بود که در سفر اخیر نماینده مجلس شورای اسلامی به بخش مزبور، قول پیگیری و مساعدت داده شده بود.