به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان اشکذر، فرماندار و رئیس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان، درباره آخرین آمار ثبت‌نام داوطلبان در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر در شهرستان اشکذر گفت: کل داوطلبانی که از ۲۰ اسفندماه تا ساعت 24 روز سه‌شنبه 26 اسفندماه موفق به ثبت‌نام شده و ثبت‌نام آنها نهایی شده است؛ 61 نفر است.

وی ادامه داد: از این تعداد 21 نفر داوطلب شورای شهر اشکذر و 7 نفر داوطلب شورای شهر خضرآباد هستند و همچنین شهر مجومرد با 33 نفر داوطلب، بیشترین میزان ثبت‌نام داوطلبان را در شهرستان اشکذر داشته است.

هادی‌نسب با اشاره به روش‌های مختلف ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شورای شهر، خاطرنشان کرد:از میان داوطلبان 5 نفر از طریق اپلیکیشن موبایل، 6 نفر به روش دسکتاپ، 6 نفر از طرق دفتر پیشخوان و 44 نفر با حضور در فرمانداری شهرستان در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر ثبت نام کرده‌اند.

فرماندار اشکذر در ادامه با اشاره به افزایش مشارکت بانوان در انتخابات شورای شهر نسبت به اداوار گذشته، افزود: آقایان در این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر در شهرستان اشکذر، 87 درصد از داوطلبان را شامل می‌شوند و بانوان نیز در این دوره مشارکت 13 درصدی داشته اند.

به گفته رئیس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان اشکذر، 35 نفر از داواطلبان دارای مدرک تحصیلی لیسانس، 17 نفر فوق‌لیسانس، 1 نفر دکتری، یک نفر حوزوی، 4 نفر فوق دیپلم، 2 نفر دیپلم و یک نفر زیر دیپلم می‌باشند.