فرماندار اشکذر خواستار شد؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ «محمدعلی شاه‌حسینی» در نشست با مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان ضمن اشاره به مأموریت‌های مهم این سازمان در رشته‌های مختلف امداد و نجات و آموزش گفت: جمعیت هلال‌احمر همواره در مأموریت‌های بین بخشی و خدمات عام‌المنفعه خوش درخشیده است و این توفیق دستاوردی بزرگ برای جوانان و علاقه‌مندان به سازمان است.

 

فرماندار اشکذر بابیان ابراز علاقه‌مندی و رضایت مردم و مسئولین این شهرستان به مجموعه جمعیت هلال‌احمر اظهار کرد: آمادگی داریم به‌واسطه نزدیکی به استان و با همکاری خیرین شهرستان اشکذر را به‌عنوان پایلوت در حوزه‌های آموزش و ترویج قرار دهیم.

 

وی با تأکید بر اهمیت آموزش مقابله با خطر و حوادث احتمالی به شهروندان با بهره‌گیری از توان و ظرفیت جوانان هلال‌احمر و حمایت خیرین افزود: ظرفیت و حضور خیرین در شهرستان اشکذر ستودنی است و درصورتی‌که این پتانسیل با نیروهای داوطلب جمعیت هلال همراه شود می‌تواند دستاوردهای خوبی داشته باشد.

 

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان نیز با اشاره به پتانسیل اعضا و داوطلبین این سازمان گفت: جوانان هلال‌احمر خواهان بروز قابلیت‌های خود در اجتماع هستند و در صورت حمایت می‌توان این توان بالقوه را به بالفعل تبدیل کرد.

 

«محسن حرازی زاده» اهداف کلان هفت‌گانه جمعیت هلال‌احمر را رویکرد و هدف اصلی این مجموعه در سطح استان برشمرد و عنوان داشت: با هماهنگی و هم‌افزایی نهادهای مسئول می‌توان ضمن ارائه خدمت به مردم به شعارها عینیت بخشید.

 

وی با دعوت از خیرین برای مشارکت بیشتر در طرح‌های این مجموعه عرضه داشت: هلال‌احمر این توان را دارد تا با ارائه طیف متنوعی از خدمات در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی را فراهم نماید.

 

این مقام مسئول بابیان برخی از رویکردهای جمعیت هلال‌احمر به‌ویژه در شاخه جوانان و داوطلبین از آمادگی این سازمان برای پاسخ‌گویی به انتظارات اجتماعی با نسخه بومی خبر داد.