معاون فرماندار اشکذر؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ نشست هماهنگی برنامه‌های اشتغال و تقویم آموزشی زنان و خانواده شهرستان اشکذر برای سال آتی به ریاست معاون فرماندار و با حضور اعضا برگزار شد.

 

معاون فرماندار اشکذر در این نشست با بیان اینکه افزایش میزان اشتغال و تولید در سال جاری رویکرد نخست دستگاه‌های متولی است اظهار داشت: در همین راستا دولت با اختصاص تسهیلات سعی در بهره‌مندی از ظرفیت‌های مردمی به‌ویژه در حوزه بانوان است.

 

علیرضا ابوالحسنی با اشاره به وجود مشاغل گوناگون بانوان شهرستان به‌ویژه در حوزه‌های مواد غذایی، صنایع‌دستی و پوشاک گفت: ضروری است دستگاه‌ها نیز با ایجاد شرایط مناسب زمینه را برای فروش و عرضه محصولات تولیدی فراهم نمایند.

 

وی در بخش دیگر صحبت‌های خود آموزش مستمر را به‌عنوان مؤثرترین راه برای فرهنگ‌سازی در جامعه برشمرد و عنوان داشت: بهره‌مندی از اساتید مجرب و برگزاری دوره‌های ویژه برای نوجوانان و جوانان می‌تواند ضمن ایجاد امید و آگاهی، نشاط اجتماعی شهروندان را افزایش دهد.

 

ابوالحسنی ایجاد یک تقویم آموزشی در حوزه بانوان را در همین راستا دانست و ادامه داد: این آموزش‌ها می‌تواند ضمن اثرگذاری بر سایر افراد خانواده، زمینه را برای اصلاح ناهنجاری‌ها اجتماعی و در نهایت فرهنگ پذیری جامعه به دنبال داشته باشد.