معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اشکذر:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اشکذر در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان اشکذر بر پیشگیری به عنوان راهبردی موثر برای کاهش معضل اعتیاد تاکید کرد.

 

محمد شیبانی از اعضای شورا درخواست کرد تا در راستای رشد کمی و کیفی برنامه‌های مبارزه با معضل اعتیاد اهداف، سیاست ها و برنامه های شواری مبارزه با مواد مخدر شهرستان را با جدیت هر چه بیشتر دنبال نمایند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار با تاکید بر نظارت بر کشت مزارع و گلخانه های شهرستان به ویژه در بخش مرکزی اظهار داشت: باید دوره های آموزشی جهت آگاهی بخشی کشاورزان شهرستان از اطلاعات مربوط به گیاهان ممنوعه با همکاری نیروی انتظامی و جهاد کشاورزی شهرستان برگزار نمود.

 

وی آموزش و پیشگیری در عدم گرایش جوانان به مواد مخدر را حائز اهمیت برشمرد و افزود: آگاه سازی دانشجویان و دانش آموزان از معضلات مواد مخدر و آسیب های اجتماعی آن در این راستا مهم بوده و کوتاهی در این امر دامن گیر آحاد جامعه و خانواده ها خواهد شد.

 

این مقام مسئول گفت: با همکاری شهرداری اقدامات بسیار خوبی در زمینه تخریب، پاکسازی و حصارکشی مخروبه ها در سطح شهر که به عنوان محل تجمع افراد معتاد بوده انجام شده است.