آیت‌الله ناصری: نوحه "فتح خون" الگوی خوبی برای دیگران است؛ آن را به دفتر رهبری ارسال می‌کنیم/ فرماندار اشکذر : کتابی با محوریت زندگی آیت‌الله سید‌محمد فیروز‌آبادی نوشته می‌شود

همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت صدیقه طاهره سلام‌الله‌علیها و چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها و روز جهانی مقاومت، امام جمعه اشکذر حجت‌الاسلام طالبیان، روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر و جمعی دیگر از مدیران و مسئولان شهرستان، با آیت‌الله ناصری امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان یزد دیدار کردند.

 

امام جمعه یزد در این دیدار ضمن تحسین فرهنگ تدین و تعبد مردم شهرستان اشکذر و تبعیت از عالمان دین، نقش معلمان و مدیران تربیت شده در دانشگاه فرهنگیان در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان را بسیار مهم دانست.
 وی در ادامه با قدردانی از مربیان و مدیران و عوامل برگزاری ابتکار نوحه فتح خون، بر الگو گرفتن دیگران از چنین کاری تأکید کرد و افزود: به دوستان گفته‌ام نامه‌ای تنظیم کنند تا بهمراه فیلم این نوحه به دفتر رهبری ارسال نماییم تا آن را به محضر رهبر معظم انقلاب ارائه کنند.
روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر نیز در این دیدار با تشکر از آیت‌الله ناصری بابت پیام تقدیر ایشان از اجرای نوحه فتح خون، تندیس یادمان طلبه شهید محمدجواد حسینی با نام قدس شریف و به ابتکار فعالان فرهنگی شهرستان را به ایشان اهدا کرد.

فرماندار شهرستان اشکذر در ادامه سخنان خود، ضمن طرح دغدغه‌های خود پیرامون پیشرفت همه‌جانبه شهرستان و همچنین اهمیت مباحث فرهنگی، به ضرورت تألیف کتابی با محوریت زندگینامه آیت‌الله فیروز‌آبادی برای آشنایی نسل نوجوان و جوان با زندگی عالمان راستین دین اشاره کرد.
 در پایان این مراسم ابوالفضل طالبیان مداح این نوحه نیز نامه جمع هزار نفره دانش‌آموزی به رهبر معظم انقلاب را قرائت کرد و به نماینده ولی فقیه تحول داد.