همراه با تقدیر از معلمان نمونه؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ به مناسبت دوازده اردیبهشت و سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و با حضور فرماندار، منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی و جمع کثیری از فرهنگیان مراسم گرامیداشت مقام معلم در شهرستان اشکذر برگزار شد.

 

فرماندار اشکذر در این مراسم شهادت استاد مطهری را سرآغاز رویش علم در کشور برشمرد و روز معلم را به فرهنگیان و آموزگاران تبریک گفت.

 

"محمدعلی شاه‌حسینی " بابیان این‌که تاریخ ایران اسلامی یادآور شکوه و عظمت زنان و مردان پاکباخته‌ای است که در عرصه‌ی تعلیم و تربیت زیباترین جلوه‌های عشق و ایثار را به نمایش گذاشته‌اند گفت: معلمان به‌عنوان باغبانان درخت انسانیت و اخلاق در وجود آدمی ظرافت و زیبایی را در عرصه تعلیم و تربیت بنانهاده‌اند.

 

وی میزان تحصیلات فرزندان این سرزمین را در شکل‌گیری شخصیت و آینده جامعه مؤثر دانست و افزود: تلاش و سخت‌کوشی معلمان به‌ویژه آن‌هایی که در نقاط دوردست و مناطق روستایی درس تعالی و هدایت را می‌آموزند ستودنی است.

 

فرماندار اشکذر یکی از ابزارهای  مهم توسعه آینده هر کشوری، تربیت و آموزش صحیح جوانان عنوان کرد و از خدمات معلم فداکار شهرستان که با زحمات بی‌دریغ خود در س اخلاق و ایثار را به همگان آموخت تشکر کرد.

 

در ادامه این مراسم که با ضیافت شام نیز همراه بود از معلمان نمونه شهرستان با لوح سپاس تقدیر شد.