با حضور مدیرکل بهزیستی استان یزد؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ بعدازظهر چهارشنبه 8 دی‌ماه آیین تکریم و معارفه رئیس اداره بهزیستی شهرستان اشکذر با حضور امام‌جمعه و معاون فرماندار اشکذر و مدیرکل بهزیستی استان یزد انجام شد.

 

"جلیل عفتی" مدیرکل بهزیستی استان یزد اولویت کاری این سازمان را رفع مشکلات اقتصادی و اجتماعی به‌ویژه در خصوص معلولین عنوان کرد و گفت: علا رغم این‌که فعالیت، کار و خدمت در سازمان بهزیستی پراسترس است ولی به هنگام مشاهده لبخند رضایت جامعه هدف این تلاش‌ها دلنشین می‌شود.

 

معاون فرماندار اشکذر نیز در صحبت‌های خود عمده‌ترین نهاد در راستای ساماندهی قشر آسیب‌پذیر جامعه را بهزیستی عنوان کرد و تصریح نمود: این سازمان در راستای ساماندهی قشر آسیب‌پذیر دارای شرح وظایف سنگینی است.

 

"علیرضا ابوالحسنی " اولویت برنامه‌های نهاد حاکمیتی شهرستان در بحث بهزیستی را بحث آسیب‌ها عنوان کرد و خاطرنشان نمود: در همین راستا انتظار می‌رود بهزیستی شهرستان با همکاری و تعامل بین ادارات و نهاد حاکمیتی خدمات مطلوب‌تری به جامعه هدف ارائه نماید.

 

وی یادآور شد: در سند چشم‌انداز شهرستان بحث آموزش مورد تأکید قرارگرفته است که این موضوع نیز باید به‌عنوان یکی از ارکان مهم در بهزیستی موردتوجه ویژه قرار گیرد.

 

ابوالحسنی با اشاره به اینکه چندین موسسه خیریه در شهرستان وجود دارد تأکید نمود: ازآنجایی‌که یکی از سیاست‌های دولت تدبیر و امید و نهاد حاکمیتی شهرستان افزایش تشکل‌های مردمی هست می‌طلبد بهزیستی نقش پررنگ‌تری در این موضع ایفا کند.

 

بحث توانمندسازی مبحث دیگری بود که معاون فرماندار بدان اشاره کرد و اظهار داشت: تاکنون در سطح شهرستان با همکاری کمیته امداد اقدامات قابل‌توجه ای در این زمینه انجام‌شده که امید است با همیاری بهزیستی شاهد هم‌افزایی بیشتر این مقوله باشیم.

 

در ادامه با اهدا لوح تقدیر از خدمات و تلاش‌های سه سال "رضا ابهت " با اهدا لوح سپاس تقدیر شد.