همزمان با دهه مبارک فجر؛

آیین رونمایی از کتاب "مأموریت آنی" برگزار شد

همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در مراسمی با حضور از مسئولان و دوستداران فرهنگ و ادب در شرکت گلدیس کاشی، کتاب مأموریت آنی نوشته احمد خواستار روایت خاطرات نویسنده با همرزمانش در دوران دفاع مقدس، رونمایی شد.

فرماندار شهرستان اشکذر در این مراسم  با بیان اینکه رویکرد ما توسعه به هر قیمتی نیست؛ افزود: آسیب‌های اجتماعی برخی صنایع دامن‌گیر مردم شهرستان اشکذر شده است.

روح‌الله ردائی در ادامه با اشاره به ضرورت رشد و تعالی فرهنگ، گفت: یکی از لوازم توسعه جوامع بشری کار فرهنگی است و پیوست فرهنگی توسعه در همه عرصه‌ها از اوجب واجبات است.

وی در ادامه ضمن قدردانی از اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان و همچنین شرکت گلدیس کاشی، خاطرنشان کرد: حرکت قابل تحسین همکاری شرکت گلدیس کاشی باید به گونه‌ای رسانه‌ای شود تا دیگر صنایع نیز بخاطر مردم و خودشان پای کار فرهنگی بیایند.

نماینده عالی دولت در شهرستان اشکذر در پایان تصریح کرد:زمانی خون شهدا باعث آبیاری نظام جمهوری اسلامی شد و امروز ماباید با تعالی بخشیدن به فرهنگ، ضمن پاسداشت خون شهدا، در راستای پویایی و پایداری این نظام تلاش کنیم.

گفتنی است کتاب مأموریت آنی به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان به چاپ رسیده و نویسنده، این کتاب را به ساحت مقدس شهیدان و ایثارگران پرافتخار عملیات بدر دوران دفاع مقدس تقدیم نموده است.

​​​​​​​