فرماندار اشکذر:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، اولین جلسه ستاد اربعین شهرستان اشکذر به ریاست هادی هادی نسب فرماندار و سایر اعضا ستاد برگزار شد.

 

فرماندار اشکذر اجتماع عظیم اربعین حسینی را حماسه ملی و بین المللی و نماد اتحاد و انسجام مسلمانان عنوان کرد و گفت: مردم با حضور خودجوش و برخاسته از عشق و ارادت خود، زیباترین صحنه‌ها را خلق و به منصه ظهور می‌رسانند.

 

هادی هادی نسب اظهار داشت: با توجه به اینکه موکب چایخانه سیدالشهدا حسینیه سفید اشکذر به نمایندگی از شهرستان در شهر کربلا معلی به زائرین خدمات رسانی می کنند، لذا مسئولین ادارات باید با استفاده از امکانات خود حداکثر تعامل و همکاری را با این موکب داشته باشند.

 

وی به بهره گیری از تجارب گذشته برای خدمت رسانی مناسب توسط موکب شهرستان به زائران پیاده روی اربعین اشاره و بر اتخاذ تمهیدات لازم در این زمینه تاکید کرد.

 

فرماندار اشکذر خاطر نشان کرد: شناسایی اقلام مورد نیاز موکب سیدالشهدا و ساماندهی زائران شرکت کننده در پیاده روی اربعین از طریق ثبت نام در سامانه سماح از جمله مهمترین اقدامات ستاد اربعین شهرستان به شمار می رود که انتظار می رود گزارش مکتوبی از اقدامات انجام شده در این راستا در جلسات بعد توسط اعضا ارائه گردد.