✅اجرای طرح "هر روستا ، یک محصول" در شهرستان اشکذر آغاز شد. 
✒️به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر ، هادی هادی نسب  در جلسه هماهنگی طرح « هر روستا، یک محصول» که با حضور مسئولان مربوطه در محل فرمانداری برگزار شد ، گفت: این طرح در تعدادی از روستاهای شهرستان در زمینه کشت گیاهان دارویی کم آب خواه  آغاز شده است که انشاالله امیدواریم در سالهای آینده با توجه به شرایط اقلیمی روستاها کشت گیاهان دارویی توسعه پیدا کند. 
✒️هادی هادی نسب با اشاره به طرح «هر روستا، یک محصول» در شهرستان اظهارداشت: با حضور دستگاه‌های تخصصی جلسه ای برگزار شده تا نسبت به شناسایی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های روستاها اقدام کنند. 
✒️وی با بیان اینکه صندوق کارآفرینی امید وظیفه حمایت از طرح‌های اقتصادی خرد روستاییان را برعهده دارد، گفت: اجرای طرح هر روستا یک محصول، می‌تواند زمینه اشتغال و تولید بیشتر انواع محصولات و تولیدات روستاییان را فراهم کند. 
✒️ هادی نسب با اشاره به‌ضرورت ایجاد اشتغال در روستاها خاطرنشان کرد: با ایجاد صندوق‌های توسعه روستایی زمینه ایجاد اشتغال در روستاها فراهم‌شده مانع مهاجرت روستائیان به شهرها خواهد شد.
 ✒️وی با بیان اینکه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بسیار خوبی در روستاهای شهرستان  برای ایجاد اشتغال و درآمد پایدار وجود دارد. گفت: با برنامه ریزی صحیح و منسجم فعالیتها در شهرستان و بالاخص در روستاها این ظرفیت ها و پتانسیلها باید محقق گردد. 
🔸فرماندار با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص ضرورت شعار سال خاطرنشان کرد: حمایت از واحدهای تولیدی و رفع موانع تولیدی می‌تواند زمینه‌ساز تحقق جهش تولید باشد.