فرماندار اشکذر عنوان کرد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، فرماندار اشکذر در نشست هم اندیشی "طرح هر روستا یک محصول" که با حضور روسای ادارات مرتبط شهرستانی در سالن کوثر فرمانداری برگزارشد، گفت: شناخت ظرفیت و قابلیت روستاها نخستین اولویت برای توسعه کسب و کار در مناطق روستایی شهرستان در قالب "طرح هر روستا یک محصول" است.

 

هادی هادی نسب به قابلیت و توانمندی روستاهای بخش مرکزی اشکذر و خضرآباد جهت مشارکت در این طرح اشاره و اظهار داشت: اینکه هر روستا واجد چه مزیت‌های رقابتی خاصی به عنوان منبعی برای تولید و ارزش آفرینی است باید مشخص شود و این قبیل مزیت‌ها می‌تواند زمینه ساز رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار در روستاهای شهرستان را به دنبال داشته باشد.

 

وی خاطر نشان کرد: واحدهای خشکه پز نان محلی در قوام آباد خضرآباد و تولید محصولات منحصر به فرد کشاورزی در روستاهای بخش مرکزی از جمله آلئوورا، فیسالیس، به لیمو و... از جمله قابلیت هایی است که می تواند در قالب این طرح دارای مزیت‌های مختلف رقابتی و تولیدی بوده و با تکمیل زنجیره تولید این محصولات برند سازی خوبی برای روستاهای شهرستان به وجود آورد.

 

فرماندار اشکذر بر تعامل و همکاری مطلوب روسای ادارات با صندوق کارآفرینی امید به عنوان متولی این طرح در شهرستان تاکید تا بستر برای بهره مندی هر چه بهتر واجدین شرایط از تسهیلات ملی در نظر گرفته شده این طرح فراهم گردد.