فرماندار اشکذر عنوان کرد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، فرماندار اشکذر با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا در شهرهای جنوبی کشور روند صعودی گرفته است، گفت: با توجه به اینکه بخشی از مهاجران شهرستان از شهرهای جنوبی کشور هستند، جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرستان طرح پایش و غربالگری مهاجرین این شهرها که ساکن شهرستان هستند با همکاری شبکه بهداشت و درمان عملیاتی خواهد شد.

هادی هادی نسب اظهار داشت: تعدادی از مهاجرین نیز در واحدهای صنعتی شهرستان مشغول به فعالیت هستند که مقرر شد در یک پرسه زمانی مشخص و با همکاری مرکز بهداشت، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تامین اجتماعی شهرستان نسبت به شناسایی این افراد شاغل اقدام و غربالگری و پایش سلامت آنها انجام شود.


وی ادامه داد: اگر چه روند ابتلا به ویروس کرونا در کشور سیر نزولی به خود گرفته ولی شهروندان نیز باید هم چنان رعایت نکات بهداشت فردی و جمعی و فاصله گذاری اجتماعی را جدی بگیرند تا شاهد افزایش مبتلایان به این ویروس در شهرستان نباشیم.

فرماندار اشکذر به آمار مبتلایان شهرستان به ویروس کرونا اشاره و خاطر نشان کرد:  آمار قطعی مبتلایان به کرونا در شهرستان 25 نفر بوده که امید است با تداوم همکاری مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی شاهد عادی شدن شرایط باشیم.

هادی نسب در خصوص فعالیت مساجد شهرستان در لیالی قدر گفت: مجوز فعالیت مساجد با رعایت پروتکل های بهداشتی در این شب ها داده شده و ضرورت دارد مردم نسبت به رعایت مفاد ابلاغ شده پروتکل بهداشتی نهایت دقت را داشته باشند، ضمن اینکه سازمان تبلیغات اسلامی جهت توجیه روحانیون و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جهت توجیه هیئت امنا مساجد و حسینیه ها بر نحو برگزاری مراسم نظارت لازم را خواهند داشت.