فرماندار شهرستان اشکذر خبر داد

احداث 12 مدرسه در 3 سال از محل مسئولیت‌های اجتماعی صنایع در اشکذر

روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر با بیان اینکه بر اساس سیاستگذاری‌های استاندار یزد، مسئولیت‌های اجتماعی معادن و صنایع به سمت مدرسه‌سازی رفته است، گفت: طی سه سال 12 مدرسه از این طریق احداث می شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، روح الله ردائی در جلسه شورای اداری شهرستان اشکذر که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد به مناسبت هفته دولت برگزار شد، با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت اظهار داشت: پروژه راه یزد – خضرآباد، میدان ورودی شهرستان اشکذر، مدرسه شهید الله‌دادی خضرآباد و ... بخشی از پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت است.
وی عنوان کرد: امسال با توجه به سیاست استاندار یزد، مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن اشکذر به سمت مدرسه سازی رفته و در مجموع ۱۲ مدرسه از این رهگذر در شهرستان اشکذر طی سه سال افتتاح و بهره‌برداری خواهد شد.
ردائی در مورد پروژه نهضت ملی مسکن اشکذر نیز بیان کرد: با اختصاص ۹۲ هکتار زمین، عملیات اجرایی این پروژه آغاز شده که با برآورد و زمان‌بندی جدید، عملیات اجرایی را آغاز خواهند کرد و پس از زیرسازی برای ساخت تحویل جوانان می شود.

فرماندار شهرستان اشکذر یادآور شد: با وجود اینکه در شهرستان اعتبارات محدود است، شرایط خوبی توسط توسط مجموعه ادارات شهرستان ایجاد شده و امیدواریم با تخصیص‌هایی که برای اشکذر انجام می شود، پروژه های اولویت دار نظیر فنی و حرفه ای، به بهره برداری برسد.
حجت الاسلام طالبیان، امام جمعه اشکذر نیز در این جلسه اظهار داشت: کسی که در نظام اسلامی مسئولیت می پذیرد باید ویژگی هایی داشته باشد که از جمله آنها سعه صدر است.
حجت الاسلام غالبی، امام جمعه خضرآباد نیز در این مراسم با تاکید بر لزوم تبیین عملکرد مدیران برای مردم اظهار داشت: در بخش خضرآباد اقدامات بسیاری انجام شد اما برخی پروژه های مهم نظیر آبرسانی آشامیدنی به خضرآباد نیمه کاره مانده و نیاز به 50 میلیارد تومان اعتبار دارد که امیدواریم هرچه بیشتر تامین شود.